Tuesday 22 November 2011

Wan Muhammad Asyraf

kecik2 dah berangan nak masuk sukan extreme aku ni..hahaha


Ok..mula2 aku perkenalkan diri aku dulu..maklumlah blog lama dah lupa..ni aku buat balik..hahah~ikut korang nak follow or tak..aku just nak have fun..  :) 


INTRO:PENGENALAN DIRI AKU

    Secara ringkas , nama aku Wan Muhammad Asyraf Bin Wan Zakari . Korang boleh panggil aku Wan , Asyraf , Ash , Acap or ape2 lagi lah..hahah~ Umur , err~ korang pandai2 lah korek rahsia nanti..hehe~aku stay kat shah alam..

   
    Aku ni boleh dikatakan seorang yang periang..tapi kadang2 aku ni ikut mood jugak. Aku juga seorang yang suka berkawan. Sekarang aku masih lagi belajar tapi bukan pelajar sekolah rendah atau pun sekolah menengah . Aku seorang Mahasiswa di Politeknik Ibrahim Sultan atau lebih di kenali sebagai Politeknik Premier Johor Bahru. Aku ialah Mahasiswa bahagian Grafik . Kalau dah nama pun Mahasiswa dah tentu lah aku hidup tanpa keluarga di sisi dan aku hidup bersama rakan2 untuk memperjuangkan , mencurahkan , mengorbankan dan segala-galanya lah untuk mencari kehidupan yang baru kelak serta membantu keluarga yang berada jauh di mata . Hidup sebagai seorang Mahasiswa ni banyak cabaran dan dugaan yang perlu kita tempuh.


     Aku sendiri pun mula2 tu hampir putus asa. Tapi sebab ada kawan2 serta orang yang rapat dengan aku , aku terus melangkah dah berjuang..chewahhh~sekarang ni aku sudah pun sampai ke alam semester 3 yang aku agak , ada sesuatu yang perlu aku kejar dalam hidup.


kat bawah ni aku tampilkan artwork2 aku yang bermula dari sekolah menengah samapailah sem 2 ni. 


ARTWORK ZAMAN SEKOLAH 


artwork aku mula2 sekali..
Artwork ke-2

artwork ke-3


ARTWORK SEMESTER 2


belum siap..


dah siap..

Harap maaf Artwork aku yang semester 1 hilang..  :'(


hmm~ ok..sampai sini dulu kot..untuk permulaan..hope korang enjoy and have fun with ur life..









Just call me Ash...







No comments:

Post a Comment